Команда «Антитіла» Малинської ЗОШ – переможці обласного етапу конкурсу «Молодь обирає здоров’я»

17 травня 2018 року на базі Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 проведено ІІ етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» серед учнів  загальноосвітніх навчальних закладів області.

У фестивалі-конкурсі взяли участь переможці І етапу конкурсу - 21 команда від  районів, міст, об’єднаних територіальних громад області та комунального закладу «Острозький обласний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою» Рівненської обласної ради.

У програмі фестивалю-конкурсу: презентація літературно-музичних, художньо-спортивних композицій «Молодь обирає здоров’я»,  конкурси плакатів, фотографій, вікторина «Що я знаю про здоровий спосіб життя».

 За підсумками  роботи журі визначено переможців:

-         у конкурсі плакатів  I місце виборола команда «Антитіла» Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівського району під керівництвом педагога-організатора школи Яреми Світлани Миколаївни;

-         у конкурсі літературно-музичних композицій та загальне I місце також зайняла команда «Антитіла» Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Березнівського району під керівництвом педагога-організатора школи Круглик Анастасії Олександрівни.

 

Всі учасники фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» отримали  дипломи за перемогу та подяки за активну участь у фестивалі-конкурсі «Молодь обирає здоров’я».

 

Команда-переможець братиме участь у Всеукраїнському конкурсі, який буде проводитися у вересні 2018 року у Києві.