З  В  І  Т

директора Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

про  свою діяльність протягом 2019-2020 навчального року перед педагогічним колективом і громадськістю

Даний звіт підготовлено на виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005р. № 178  «Про затвердження Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педколективом та громадськістю».

Мета:

         Подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень.

Завдання звітування:

1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління навчальним закладом.

2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом,

здійснюється відповідно до нормативних документів та законодавчих актів України:

·         Конституції України

·         Закону України «Про освіту»

·         Закону України «Про загальну середню освіту»

·         Закону України «Про охорону праці»

·         Закону України «Про цивільну оборону»

·         Закону України «Про дорожній рух»

·         Закону України «Про відпустки»

·         Закону України «Про мови»

·         Статуту Малинської ЗОШ

·         Колективного договору Малинської ЗОШ

·         Річного плану роботи Малинської ЗОШ на 2019-2020 н.р.

Мета ЗЗСО:

  • створення оптимальних умов для освітнього процесу;
  •  створення системи навчання, яка забезпечить розвиток кожного учня відповідно до його здібностей, інтересів, можливостей; виявлення і розвитку творчого потенціалу дитини;
  • розвиток особистості кожної дитини залежно від її освітніх потреб та можливостей, її успішної соціалізації;
  • виховання самостійної особистості, яка вміє приймати рішення і відповідати за них, володіє мистецтвом самовиховання, саморозвитку, самопізнання, самоосвіти;
  • збереження та примноження  шкільних традицій, заснованих на національних та патріотичних засадах;
  • забезпечення якісної освітньої підготовки дітей ЗЗСО на рівні державних освітніх стандартів;
  • виховання гармонійно розвиненої людини з широким розумінням своїх громадянських обов’язків;
  • формування компетентної і соціально адаптованої особистості випускника.

Пріоритетні  напрямки розвитку і завдання школи:

         У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив школи працював над провадженням реалізації ІІ етапу науково-методичною проблемою на тему: «Реалізація та розвиток сучасних творчих підходів до навчання та виховання з метою формування життєво компетентної особистості учнів в умовах інтеграції до європейського освітнього простору».

Пріоритетними є такі напрямки роботи:

1.                 Безперервний процес підвищення ефективності освітнього процесу з одночасним урахуванням потреб суспільства, потреб особистості учня.

2.                 Різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб.

3.                 Збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров'я вихованців; виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.

4.                 Формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань.

5.                 Становлення в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво, оволодіння засобами пізнавальної і практичної діяльності.

6.                 Виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їх життєвого і професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією.

7.                 Виховання школяра як людини моральної, відповідальної, з розвиненим естетичним і етичним ставленням до навколишнього світу і самої себе.

8.                 Запровадження в школі інноваційних підходів, форм, методів і засобів навчання;

9.                 Забезпечення ефективної взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу.

Завдання, що стоять перед ЗЗСО:

1.     Формування успішної особистості, в основі якого лежать ключові компетентності: бути необхідним як для кожної окремої особистості, так і для суспільства в цілому; надавати можливість індивідуму інтегруватися у суспільство (у знайомих і незнайомих ситуаціях), при цьому зберігаючи незалежність,індивідуальність; сприяти постійному удосконаленню знань і навичок особистості, розвиток творчих здібностей відповідно до потреб часу.

2.     Виховання національно-свідомого громадянина України через реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої наказом МОН України за № 641 від 16.06.2015 року, національної програми виховання учнівської молоді Рівненщини на 2009-2020 роки.

3.                 Продовжувати впроваджувати у освітній процес компетентісно спрямовані технології.

4.                 Спрямовувати педагогічних працівників на систему безперервної освіти відповідно до Концепції «Нова українська школа», нових державних освітніх стандартів.

5.                 Організація педагогічного керівництва самоосвітньої діяльності школярів.

6.                 Формувати в учнів свідоме ставлення до свого здоров’я.

7.                 Впровадження нового Державного стандарту початкової освіти.

8.                 Реалізація додаткової освіти через систему позаурочної та позашкільної діяльності.

9.                 Вдосконалення системи контролю навчальних досягнень учнів.

10.            Розвиток матеріальної бази школи

         Прагнення колективу: бути  колективом однодумців, який успішно вирішує освітні завдання сьогодення

         Особисті цінності педагогічного колективу:

Співробітництво – дотримання  членами  педагогічного колективу високого рівня ділової етики і ефективної взаємодії, сумлінне виконання своїх посадових обов’язків, щоб навчальний заклад  був  закладом, де почесно і престижно працювати, де кожен учитель шкільного підрозділу може зробити успішну професійну кар’єру та підвищити педагогічну майстерність;

Професіоналізм – підготовка  конкурентоспроможного випускника, здатного  в майбутньому зробити свою професійну кар’єру;

Досконалість – використання  всіх можливостей для досягнення високого рівня педагогічної майстерності та самовдосконалення.

         Цінності педагогічного колективу в роботі з вихованцями, учнями, батьками:

         Відповідальність – завжди виконувати обіцянки, бути чесними з дітьми дошкільного віку, з  учнями і батьками, щоб не втратити їх довіру;

         Простота – розробляти та застосовувати найефективніші форми навчання і виховання, які прості для розуміння і використання;

         Інноваційність – використовувати у освітньому процесі інноваційні технології з метою підвищення інтересу до навчання, покращення його результативності, прищеплення учням практичних навичок самоосвіти;

         Ефективність – працювати на кінцевий результат, щоб віддача від педагогічної діяльності була максимальною;

         Прозорість - надавати батькам вичерпну та достовірну інформацію з усіх питань освітнього процесу.

 

 

 

 

 

Кадрове забезпечення

         Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти пед. працівників. У 2019-2020 навчальному році школа була забезпечена штатними працівниками на 100%.

         При підборі нових кадрів (навіть обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові вимоги до вчителя, тому  доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, про що говорилося вже неодноразово. Однією з умов атестації педпрацівника є вміння користуватися комп’ютером. Було проведено діагностування серед вчителів на рівень володіння комп’ютером. 17 вчителів володіють на високому рівні, на достатньому рівні – 17 всі інші – на початковому. Метою діяльності кожного навчального закладу є надання якісної освіти учням, яка згодом дасть їм змогу бути конкурентоспроможними на ринку праці. Між рівнем знань та «набором» умінь учнів, які вони отримують після закінчення загальноосвітнього та вищого навчальних закладів, і рівнем вимог, який висувають роботодавці під час прийому на роботу,часто існує відчутна різниця. Майстерне володіння персональним комп’ютером та використання певних програмних засобів не є виключенням. Перспектива в освіті така, що років через кілька вчитель, вчитель який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати освітній процес з учнями.

         Педагогічний  моніторинг

Кадрове забезпечення навчально-виховногопроцесу

Освітавчителів

1.

Вища

37

94,9%

2.

Середня спеціальна

0

0%

3.

Базова вища

2

5,1%

4.

Середня

0

0%

 

Рівеньпедагогічноїмайстерностівчителів

1.

Вища категорія

21

53,8 %

2.

І категорія

8

20,5 %

3.

ІІ категорія

4

10,3 %

4.

Спеціаліст

4

10,3 %

5.

Бакалавр

2

5,1 %

6.

Старший учитель

12

30,8 %

7.

Вчитель-методист

1

2,6%

 

Віковий склад вчителів (стаж)

1.

До 3 років

1

2,6 %

2.

Від 3 до 10років

8

20,5 %

3.

Від 10 до 20років

10

25,6 %

4.

Понад 20років

20

51,3 %

 

Підвищення рівня педагогічної майстерності

№п/п

Вид діяльності

Кількістьпедагогів

1.

Курси підвищення педагогічної кваліфікації

13

2.

Атестація

9

3.

Робота над самоосвітою

39

4.

Участь у підготовці методичних заходів

39

5.

Участь у районних семінарах

39

6.

Участь у фахових конкурсах

0

Одне з головних завдань сучасної педагогічної освіти – формування високо кваліфікованого, компетентного, конкуренто здатного вчителя, без якого неможливо здійснювати модернізацію середньої освіти в школі третього тисячоліття. У сучасних умовах на передньому плані є професійна компетентність учителя, його здатність постійно учитися, його прагнення до самовдосконалення. Педагогові необхідно бути освіченою людиною в галузях культури, педагогіки, психології і конкретної методики. Без цих знань учитель втрачає професійні якості, і головні з них – здатність до педагогічної творчості, зацікавленість в удосконаленні своєї майстерності.

Інноваційні процеси, що відбуваються в освіті, як невід’ємній частині суспільства, вимагають відповідних змін професійної діяльності самого вчителя. Нові вимоги суспільства, пов’язані із самореалізацією особистості, обумовлюють необхідність виявлення теоретико-методичних засад формування вчителя, готового до здійснення інноваційної діяльності, а також створення ефективного діагностичного механізму, який дозволить виявити конкретні резерви в діяльності вчителя, перспективи його професійного росту, потреби в професійному удосконаленні.

Протягом 2019-2020 навчального року робота педагогічного колективу була спрямована на продовження реалізації ІІІ етапу роботи над методичною проблемною темою «Реалізація та розвиток сучасних творчих підходів до навчання та виховання з метою формування життєво компетентної особистості учнів в умовах інтеграції до європейського освітнього простору».

З метою вирішення даної проблеми протягом року були проведені засідання, на яких вивчалися теоретичні та практичні аспекти сучасних творчих підходів до навчання та виховання на основі результатів психодіагностики. Були розроблені методичні рекомендації щодо реалізації та розвитку сучасних творчих підходів до навчання та виховання, якими учителі постійно керувалися у освітній діяльності.

Активізувалося впровадження в роботу інформаційних технологій. Питання реалізації науково-методичної проблеми обговорювалося на засіданнях педагогічної ради, психолого-педагогічних семінарах.

Протягом навчального року вчителями зверталася увага на створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді. Аналізувалося питання впровадження програм роботи з обдарованою молоддю, при цьому зверталася увагу на те, що завдання розпізнати в дитині талановиту особистість є на сьогодні одним із основних. Традиційно у школі склалася певна система заходів, що сприяють формуванню і розвитку обдарованості дитини у різних сферах.

Перед будь-яким сучасним навчальним закладом стоять завдання:

•        Навчити учня вчитися самостійно впродовж усього життя;

•        Ефективно використовувати отримані знання в практичному житті (професійному, громадському, власному);

•        Постійно відчувати потребу в самовираженні та самовдосконаленні.

Тому було проведено діагностування розвитку творчих здібностей школярів.

Особлива увага в школі приділялася інноваціям, що спрямовані на розвиток особистісно зорієнтованого навчання, впровадження комунікаційно-інформаційних технологій та інтерактивних методів навчання, національного й морального виховання учнів.

Усі вчителі школи були залучені до роботи у районних методичних об’єднаннях.

Впродовж поточного навчального року проводилась робота з молодими спеціалістами. За нами було закріплено наставників, які мають вищу кваліфікаційну категорію, звання «старший учитель». У ході стажування було організовано взаємовідвідування уроків молодих спеціалістів, наставників та кращих учителів школи, ознайомлено з матеріально-технічною базою школи, проведено ряд консультацій з питань:

— планування роботи вчителя, ведення шкільної документації;

— облік, оцінювання і контроль навчальних досягнень учнів;

— методика проведення предметних олімпіад;

— методика проведення батьківських зборів;

— підготовка учнів до ДПА та ЗНО.

Повністю реалізований план курсової підготовки. Протягом навчального року підвищили кваліфікацію 13 вчителів школи.

Як наслідок такої роботи, є стабільно високою результативність участі школярів у районних і обласних предметних олімпіадах та конкурсах (23 призових місця).

Поряд з цим, стабільно високою є результативність спортивних змагань, в яких учні нашої школи прийняли участь (8 загальнокомандне місце).

План заходів щодо організації методичної роботи в школі протягом 2019-2020 навчального року був виконаний. Зокрема, всі заплановані відкриті уроки та виховні заходи, які відбувалися до початку карантинних заходів, були проведені. Регулярно проводилися засідання шкільних методичних об’єднань та шкільного методичного об’єднання класних керівників.

Атестація є суттєвим моментом як у діяльності керівника закладу освіти, всього педагогічного колективу, так і кожного педагогічного працівника. Тому атестація розглядалася як складова частина педагогічної управлінської діяльності навчального закладу.

В атестаційний і міжатестаційний періоди зверталась увага на рівень проведеної роботи з педагогічними кадрами навчального закладу. Педагоги, які проходили атестацію, демонстрували рівень своєї педагогічної майстерності, презентували власний досвід роботи, брали активну участь у відповідних педагогічних заходах.

Обов’язковою умовою організації та проведення атестації педагогічних працівників було суворе дотримання законодавчих та нормативних вимог, об’єктивність в оцінюванні діяльності педагогів. Аналіз свідчить, що існує системний підхід до атестації педагогічних працівників, який складається з планування атестаційної роботи, суворого дотримання етапів проведення атестації, виконання нормативного режиму під час організації і проведення атестації, відпрацювання загальних вимог до педагогічного працівника, які дозволяють об’єктивно оцінювати систему роботи.

Практика свідчить, що своєчасне ознайомлення педагогів із Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами та  детальне їх опрацювання, роз’яснення членам педагогічного колективу основних атестаційних умов і вимог сприяють виробленню позитивної громадської думки щодо атестації, запобігають можливим конфліктам.

Атестації педагогічних працівників у 2019-2020 навчальному році підлягало 9 вчителів. Адміністрація закладу детально вивчила педагогічну діяльність вчителів, які атестувалися в поточному навчальному році. Звіти вчителів про роботу над індивідуальною методичною проблемною темою заслуховувались на засіданнях методичних об’єднань.

Рішенням атестаційної комісії відділу освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії» 7 учителям,встановлено відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель» – 3 педагогам, присвоєно педагогічне звання «старший учитель» – 2 педагогам.

Рішенням атестаційної комісії Малинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів присвоєно першу кваліфікаційну категорію 2 учителям.

Аналіз підсумків атестації педагогічних працівників свідчить про те, що вона стала чинником професійного зростання педагогів. Цьому сприяла ціла низка обставин, у тому числі різноманітність форм методичної  роботи, спрямованої на виявлення, вивчення, пропаганду та поширення оригінального та інноваційного досвіду.

Педагогічні працівники, які атестувалися в 2019-2020 навчальному році  забезпечені курсами підвищення кваліфікації за своїм фахом. Питання забезпечення курсами педагогічних працівників, які атестувалися і мають навантаження з кількох предметів, перебуває на постійному контролі.

Згідно з установленим порядком була забезпечена робота атестаційної комісії І рівня; проведено всі заплановані засідання. План роботи атестаційної комісії на 2019-2020 навчальний рік виконано. Накази про результати засідання атестаційної комісії видано своєчасно.

Атестація на присвоєння педагогічних звань стимулює працівників до розробок методичних рекомендацій, навчальних посібників, авторських програм, до участі в професійних конкурсах. Однак досвід їх роботи через відсутність друкованих матеріалів не поширюється належним чином.

Членами атестаційної комісії до 13 березня 2020 року вивчалась педагогічна діяльність педагогів, які атестувались, шляхом відвідування уроків, позаурочних заходів, вивчення рівня навчальних досягнень учнів з предмета, що викладає педагогічний працівник, ознайомлення з навчальною документацією щодо виконання педагогічним працівником своїх посадових обов’язків, його участі в роботі методичних об’єднань, фахових конкурсах.

Стимулюванню творчого пошуку сприяє проведення ярмарків педагогічної творчості, тижнів (декад) педагогічної майстерності.

Атестація 2019-2020 навчального року пройшла згідно графіка. Всі  педагогічні працівники, відповідно до затверджених списків, проатестовані. Засідання атестаційної комісії пройшли згідно складеного графіка, у визначені строки та організовано.

 

 

Якість реалізації освітньої програми у 2019-2020 н.р.

У 2019-2020 навчальному році педагогічний колектив працював над:

 -  виконанням вимог закону України „ Про освіту ”, Державного стандарту загальної середньої освіти,  інструктивно – методичних листів, наказів  МОН України,  освітянських програм;

 - реалізацією ІІІ етапу науково-методичною проблемою на тему: «Реалізація та розвиток сучасних творчих підходів до навчання та виховання з метою формування життєво компетентної особистості учнів в умовах інтеграції до європейського освітнього простору»;

 - впровадженням  педагогічними працівниками освітніх педтехнологій,  інноваційних форм організації освітнього процесу;

- вдосконаленням роботи з обдарованими дітьми, залученням їх до участі в олімпіадах, конкурсах, оглядах;

- збереженням життя і здоров’я учнів,  профілактику шкідливих звичок, пропаганду здорового способу життя;

-  залученням  учнів школи до  активної участі  в гуртках за інтересами, занять фізкультурою і спортом, хореографією та музикою.

-  удосконаленням спільної  роботи  школи, сім’ї, громадськості в питаннях навчання і виховання підростаючого покоління.

2019-2020 н. р.  навчальному закладі працювало 38 педагогічних працівники та навчалося 420 учнів.

         Протягом навчального року не було учнів, які без поважних причин пропустили б понад 10 навчальних днів. Періодично класні керівники давали адміністрації інформацію щодо відвідування занять учнями свого класу та вжиті ними  заходи для покращення відвідування. За всі пропуски занять учні представляють довідки з медичних установ чи пояснення батьків, які зберігаються в особових справах учнів до закінчення навчального року. 

         Адміністрацією було вивчено  стан відвідування занять учнями, за результатами перевірок видано  накази, виконання яких постійно контролювалося та вчасно знімалося з контролю. Для перевірки порівнювався та   аналізувалися облік відвідування занять в класному журналі на першій сторінці зведеного обліку та на сторінках з предметів, а  також наявність довідок за пропуски занять.  Питання відвідування занять учнями та  надання  документів, які підтверджують відсутність учня з поважної причини чи без поважної обговорювалося на нарадах при директора та в індивідуальних бесідах.


 

Звіт – інформація

   

 

про  відвідування  учнями  школи  в  2019-2020 навчальному році

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

І семестр

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

ІІ семестр

За рік

 

п/п

 

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

Всього

Б / п

1

1-А

13

13

7

7

21

14

25

9

66

43

50

9

39

13

13

0

0

0

0

0

102

22

168

65

2

1-Б

26

14

37

12

54

29

29

18

146

73

50

18

59

20

13

9

0

0

0

0

120

48

166

126

3

2-А

17

15

29

26

36

24

33

27

116

92

46

22

69

24

42

26

0

0

0

0

154

171

270

163

4

2-Б

44

24

45

16

78

38

46

35

213

113

49

34

48

20

24

9

0

0

0

0

121

69

334

182

5

3-А

24

5

17

13

20

9

11

6

72

34

49

34

48

20

14

14

0

0

0

0

70

42

152

77

6

3-Б

13

13

17

17

24

14

18

14

72

63

29

8

28

18

9

7

0

0

0

0

66

33

138

91

7

4-А

16

15

15

6

41

6

13

8

95

15

39

9

50

8

13

7

0

0

0

0

103

24

205

57

8

4-Б

23

14

23

6

55

17

15

15

116

52

25

5

23

4

25

13

0

0

0

0

73

22

189

73

9

5-А

24

0

15

0

15

1

18

0

72

1

14

0

9

0

8

0

0

0

0

0

31

0

103

1

10

5-Б

40

24

34

22

50

31

33

24

160

101

53

30

56

29

13

13

0

0

0

0

122

72

282

173

11

6-А

33

17

32

30

59

38

46

26

170

121

49

21

54

31

17

9

0

0

0

0

121

55

291

186

12

6-Б

28

28

23

23

42

26

44

24

137

101

61

45

52

24

24

13

0

0

0

0

137

99

274

200

13

7-А

49

15

18

17

35

32

27

22

129

96

30

26

40

25

16

8

0

0

0

0

86

59

215

155

14

7-Б

31

31

27

27

25

24

17

16

100

98

29

22

42

16

6

6

0

0

0

0

77

44

177

142

15

8-А

38

38

39

39

45

30

48

33

169

141

31

29

53

35

17

14

0

0

0

0

97

77

266

218

16

8-Б

32

24

27

24

27

26

34

29

120

103

32

19

47

28

10

10

0

0

0

0

87

54

207

157

17

9-А

47

47

53

47

54

45

45

40

241

179

49

34

63

38

11

10

0

0

0

0

123

82

364

261

18

9-Б

60

50

59

31

78

53

47

42

244

196

64

58

44

40

22

22

0

0

0

0

135

126

376

322

19

10-А

83

83

95

95

123

123

79

79

380

366

58

55

103

57

21

19

0

0

0

0

164

136

544

502

20

10-Б

74

37

69

53

82

55

75

57

300

202

64

40

69

51

10

10

0

0

0

0

145

101

445

303

21

11

72

59

44

40

96

69

72

55

285

223

84

42

39

25

21

17

0

0

0

0

144

84

429

307

Всього

787

566

725

551

1060

704

775

579

3403

2413

955

560

1035

526

349

236

0

0

0

0

2278

1420

5595

3761

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         

 


Результативність освітнього  процесу.

         Проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді, створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності та неординарних здібностей юнаків  робота шкільного колективу, має свої позитивні результати.

Результати праці – це основний показник діяльності навчального закладу. Одним з найважливіших результатів є якість навчання.

         У 2019-2020 навчальному році учні Малинської ЗОШ були залучені до участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах з базових дисциплін  шкільного, районного етапів. Переможцями районних олімпіад стали:

 

№ п/п

Прізвище, ім’я учнів

Клас

Назва предмету,

конкурсу

Зайняте місце

Вчитель

1

Василець Ірина

9-А

Українська мова

ІІІ

Кошка Є.Г.

2

Удодік Анастасія

10--Б

Історія

ІІ

Матещук М.І.

3

Лопачук Петро

7-А

Фізика

ІІ

Савчук Н.В.

4

Короста Тетяна

8-А

Фізика

ІІІ

Савчук Н.В.

5

Заєць Олександр

10-Б

Фізика

ІІ

Савчук Н.В.

6

Дибач Назар

6-А

Математика

І

Дибач Р.М.

7

Круглик Маргарита

7-А

Математика

ІІ

Круглик А.О.

8

Короста Тетяна

8-А

Біологія

ІІІ

Буско М.П.

 

 

№ п/п

Прізвище, ім’я учнів

Клас

Назва предмету,

Конкурсу, змагання

Зайняте місце

Вчитель

1

Дячук Марія

8-А

Змагання з легкої атлетики,

біг 100 м

І

Василець Р.П.

2

Онищук Валентин

11

Змагання з легкої атлетики,

метання гранати

ІІ

Булейко А.М.

3

Команда дівчат

8-11

Змагання з легкої атлетики,

естафета 

ІІІ

Булейко А.М.

4

Прокопчук Марія

8-А

Легка атлетика, метання гранати

ІІ

Василець Р.П.

5

Гурин Дарія

9-А

Легка атлетика, біг 200 м

І

Бойчук Т.В.

6

Онищук Валентин

11

Обласні змагання з легкої атлетики,

метання гранати

ІІІ

Булейко А.М.

6

Удодик Софія

11

Конкурс «Поліська Січ»

Номінація «Патріотична пісня»

ІІІ

Марцинюк Г.В.

7

Команда юнаків

8-11

Футбол

ІІІ

Бойчук Т.В.

8

Команда дівчат

7-11

Баскетбол

ІІІ

Булейко А.М.

9

Команда юнаків

8-11

Баскетбол

ІІІ

Булейко А.М.

10

Ярема Роксолана

3-А

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика

ІІІ

Легкобит М.Й.

11

Учні 8-11 класів, члени краєзнавчого гуртка

 

І (районний) тур Всеукраїнської краєзнавчої експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина – Україна»». Пошукова робота за напрямом «Із попелу забуття» з теми «Історія єврейської громади с.Малинськ: минувщина та сьогодення».

1

Свиридюк Н.Є.

12

Ярема Роксолана

3-А

Обласний конкурс читців-аматорів «Кобзарева струна не вмирає», (29.02.2020)

ІІІ

Легкобит М.Й.

13

Герасимчук Анна

8-Б

Районний огляд-конкурс читців-декламаторів, юних поетів «Живи, Кобзарю, в пам’яті людській» (25.02.20)

ІІІ

Зубик О.І.

14

Ковалик Кароліна

11

І етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України

І

Булейко А.А.

15

Ковалик Кароліна

11

ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів МАН України

ІІІ

Булейко А.А.

 

Учні нашої школи традиційно є активними учасниками різноманітних творчих конкурсів. Цього року брали участь в українознавчому конкурсі «Соняшник», конкурс Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Т.Шевченка.

         У школі існує певна система роботи щодо профільного навчання. У 8-9 класах проводиться до профільна підготовка. У 8-их та 9-тих – це курси за вибором та спецкурси, які допоможуть до 10 класу учням визначитися з профілем навчання. Навчальний заклад працює за філологічним профілем (українська філологія та універсальний).

Великого значення у школі надається питанню готовності дітей до навчання в школі. З учнями 1 класів у вересні,жовтні проводилася діагностика готовності до навчання в школі.  Вступ дітей до школи – це переломний період дитини, перехід до нового способу життя та умов діяльності, нового положення в суспільстві, нових стосунків із дорослими та однолітками.

З учнями 5-х класів вивчався рівень шкільної адаптації, рівень психофізичної, психологічної, соціальної адаптації та емоційно-афектну сферу. Серед причин невстигання шкільному навчанні вагому роль посідає емоційні компоненти. Оскільки перехідні періоди в житті й діяльності дітей висувають специфічні  проблеми, які вимагають особливої уваги батьків, учителів та шкільного психолога.

 

Виховна робота протягом 2019-2020 навчального року

 

Виховна діяльність здійснювалась через роботу класних керівників в класних колективах, на загальношкільному рівні під час проведення позакласних і позашкільних заходів, залучення учнів до участі у конкурсах, через роботу учнівського самоврядування, діяльності гуртків.

Педагогічний колектив працював над проблемою «Реалізація та розвиток сучасних творчих підходів до навчання та виховання з метою формування життєво компетентної особистості учнів в умовах інтеграції до європейського освітнього простору».

План виховної роботи на 2019-2020 навчального року складався з наступних розділів:

І. Охорона життя і здоров’я учнів та запобігання всім видам дитячого травматизму

ІІ.  Громадянське виховання

ІІІ. Робота по соціальному  захисту учнів

ІV. Профілактика правопорушень, злочинності серед неповнолітніх, попередження бездоглядності, жебракування та бродяжництва. Робота з дітьми девіантної поведінки

V.  Ціннісне ставлення до себе

VІ.  Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

VІІ.  Ціннісне ставлення до праці

VІІІ.  Ціннісне ставлення до природи

ІХ.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Х.  Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

ХІ.  Педагогічна підтримка діяльності учнівського шкільного самоврядування на засадах педагогіки співробітництва

ХІІ.  Традиційні шкільні заходи

ХІІІ.  Організація роботи методичного об`єднання класних керівників.

Виховний процес здійснювали 21класний керівник, педагог-організатор, заступник директора з навчально-виховної роботи, практичний психолог. З них вищу освіту мають 20, по категоріях :вчитель-спеціаліст - 1;

спеціаліст  другої  категорії    – 4;

спеціаліст  першої  категорії   – 4;

спеціаліст  вищої категорії      – 8;

спеціаліст  вищої категорії   «Старший учитель» – 4 .

Свою роботу класні керівники організовували згідно річного плану роботи школи, план-сітки виховної роботи на 2019-2020 н.р. та планів виховної роботи кожного конкретного класного колективу з урахуванням вікових особливостей дітей. Перевірка планів виховної роботи засвідчила, що педагогічний колектив володіє методикою планування.

Аналіз організації виховної роботи в школі протягом навчального року показав, що управлінська діяльність за роботою навчально-виховних центрів значно активізувалась, вживаються дієві заходи щодо поліпшення контролю за роботою класних керівників з організації виховної роботи з дітьми.

Діяльність дирекції школи, класних керівників була спрямована на науково-методичне забезпечення реалізації широкого спектру завдань в системі виховної роботи, організовано різні форми (індивідуальні та колективні) навчання класних керівників 1-11 класів сучасним інтерактивним технологіям виховних, особистісно-зорієнтованих методик та впровадження їх у виховний процес. Адміністрацією школи було проведено низку організаційних заходів з реалізації програми національного виховання учнівської молоді Березнівщини на 2009-2020 роки в нашому закладі, розроблено план організаційно – практичних дій щодо реалізації програми, проведено інструктивно – методичну нараду з педагогічними працівниками, обговорення проблеми, її упровадження, індивідуальні інструктажі класних керівників з коригування планів виховної роботи. У методичному кабінеті створено банк даних «Нормативно – правове і методичне забезпечення реалізації національної програми виховання, блок інформаційних матеріалів за концепцією обласної програми». У шкільній бібліотеці розгорнуто тематичну виставку «На допомогу педагогам у реалізації програм національного виховання». розроблено та проведено класними керівниками відкриті виховні заходи за змістом  програми виховання.

Протягом навчального року проводився цикл заходів, спрямованих на формування в учнівської молоді поваги до національної символіки, Конституції України, законів Української держави під час місячника громадянського виховання, (вересень 2019 р.), військово-патріотичне виховання, жовтень 2019 р., (виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави), заходи проведені під час місячника профорієнтаційного та трудового виховання, листопад 2019р.(виховання ціннісного ставлення особистості до праці);  заходи проведені під час місячника здорового способу життя, грудень 2019р., національно-патріотичне виховання, січень 2020р. (ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних, духовних надбань рідного краю), заходи  проведені під час місячника морального виховання, лютий 2020 р.(ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей); превентивного виховання (ціннісне ставлення особистості до себе); заходи проведені під час місячника художньо-естетичного виховання, березень  2020р.(виховання ціннісного ставлення особистості до мистецтва); заходи проведені під час місячника екологічного виховання, квітень 2020р. (виховання ціннісного ставлення особистості до природи, дистанційно), місячник родинно - сімейного виховання, травень 2020р., (формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей, дистанційно).

Протягом навчального року вивчався досвід роботи класних керівників з реалізації національної програми,  упорядковувались методичні скарбнички з формування ціннісних ставлень особистості. Посильний внесок у їх розробку зробили всі класні керівники, представивши сценарії та розробки по формуванню цінностей. 

В школі працювало шкільне методичне об’єднання класних керівників, яке очолювала класний керівник 7-А класу Круглик А.О., робота якого була спрямована на системний підхід до виховання учнів, підготовку їх до життя і праці, впровадження в практику школи національної системи виховання.

Протягом навчального року згідно з планом роботи школи проводились засідання методичного об’єднання класних керівників, наради при директорові та заступниках директора, де визначалися напрямки, цілі, форми та методи виховної роботи, шляхи досягнення більшої ефективності виховного процесу. Відповідно до плану роботи методичного об’єднання протягом навчального року було проведено 4 засідання, на яких розглядалися питання як теоретичного так і практичного характеру. Класні керівники ділились досвідом використання різноманітних методів виховання.

Аналіз виконання планів виховної роботи засвідчив, що всі класні керівники провели заходи, заплановані планом. Виховні заходи, що проводились протягом навчального року, були різноманітними, відповідали віковим особливостям учнів, сприяли розвитку творчих здібностей та ініціативності школярів.

У школі створений батьківський комітет, 2 рази на рік проходять загальношкільні батьківські збори, де розглядались різноманітні питання діяльності школи, участь батьків у навчально-виховному процесі.

Протягом року відбувались класні батьківські збори, на яких розглядались теоретичні питання, розв’язувались практичні завдання. Класні керівники практикують лекторії для батьків з питань виховання, консультації з приводу навчання власних дітей, діагностування з метою виявлення рівня освіченості батьків.

З метою якісного впливу на всі категорії учнів, класними керівниками, практичним психологом Рудковською В.В. здійснювалась індивідуальна робота з учнями, які виховуються в сім’ях, що опинилися у складних життєвих обставинах, перебувають на внутрішньо шкільному контролі, групі ризику. В.В.Рудковська працює над удосконаленням системи ранньої профілактики, проводить психолого-педагогічне діагностування, індивідуальну роботу з неповнолітніми, надає сім’ям психолого-педагогічну допомогу, забезпечує наступність у виховній роботі між різними ланками освіти.

 

 

У школі функціонує учнівський комітет школи, головою якого була Алексієнко Олександра, учениця 9-А класу. Слід відмітити, що члени учнівської ради активну участь приймали в організації вечорів відпочинку, дискотек, акцій милосердя, учнівських лінійок. Радниками в організації роботи учнівської ради були педагог – організатор Сущик О.О., заступник директора з навчально-виховної роботи Булейко А.М., класні керівники.

Структура самоврядування враховує можливості педагогічного та учнівського колективів, інтересів та запитів школярів, традицій школи. Виходячи з основної мети та завдань учнівського самоврядування - виховати дітей дбайливими господарями школи, класу, які вміють  співпрацювати на принципах рівності, гласності, приймати рішення під власну відповідальність. Педагоги школи, класні керівники консультують членів виховних центрів, активістів-лідерів з окремих практичних питань життєдіяльності учнів. Велика робота проведена педколективом школи з формування світогляду громадянина України, велась робота по закріпленню традиції розпочинати робочий тиждень з виконання гімну України та гімну школи.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були поновлені банки даних учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становить:

• сиріт ( позбавлених батьківського піклування) – 5;

• дітей – інвалідів – 7;

• із малозабезпечених сімей– 50;

• з неповних сімей – 5;

• із багатодітних сімей – 241.

• напівсиріт – 14.

·                    Дітей, батьки яких є учасники АТО – 3.

• з неблагополучних сімей – 0.

• стоять на внутрішньо шкільному обліку –

• стоять на обліку у кримінальній міліції у справах неповнолітніх - -

Ці діти постійно перебувають у центрі уваги адміністрації школи.

Велика увага приділялась адміністрацією та  педагогічним колективом  роботі з творчо обдарованими дітьми. Слід зазначити, що даний вид діяльності набув вигляду певної системи, де класними керівниками та класоводами переглядаються та коригуються протягом року банки даних про  обдарованих учнів школи, враховується робота з даною категорією дітей за попередні роки. Класними керівниками та учителями - предметниками, керівниками гуртків була спланована робота по розвитку  творчих здібностей дітей. Адміністрацією школи було організовано роботу гуртків та факультетів з врахуванням інтересів учнів та побажань батьків, в тому числі гуртки художньої самодіяльності.

 

 

Управлінська діяльність

         Організація освітнього процесу була спрямована на забезпечення реалізації зусиль педагогічного колективу  по виконанню державних стандартів з освітніх дисциплін, забезпечення комфортних умов здобуття учнями якісної освіти, для набуття соціального досвіду.

Управління закладом здійснюється згідно з річним планом роботи закладу, планом внутрішньо шкільного контролю та календарними планами вчителів-предметників, планами виховної роботи класних керівників.

Завдяки підключенню закладу до мережі Інтернет є можливим користуватися матеріалами сайтів Міністерства освіти і науки України, обласного та районного управління освіти, сайтами обласних інститутів післядипломної освіти, інших закладів освіти, що дає можливість оперативно й мобільно користуватися достовірною інформацією вчителям і адміністрації, вчасно знайомитися з новими документами, їх проектами.

Контроль – це важлива, складна та об’єктивно необхідна функція управління. У закладі ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його освітнього процесу та діяльності всього колективу. Контроль дозволяє тримати в полі зору управління найважливіші питання закладу, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимально трудову атмосферу в колективі. Адміністрація використовує багато різних форм контролю за станом навчально-виховного процесу і, в першу чергу, таких традиційних як вивчення викладання стану предметів та виконання навчальних планів та програм, перевірка класних журналів, щоденників, поведінки тощо.

Отже, з метою визначення рівня та вдосконалення освітнього процесу адміністрацією шкільного підрозділу  охоплені контролем усі суттєві питання. Здійснювався  контроль за виконанням навчальних планів та державних програм, за якістю підготовки до запланованих річним планом заходів, за рівнем підготовки педагогічних працівників до проведення уроків, позакласних заходів.

Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва закладу більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи, створюється такий мікроклімат, коли успіхи кожного сприймаються позитивно, ініціатива й самостійність підтримується, повноваження делегуються. Директор закладу  у роботі з працівниками дотримується партнерського стилю керівництва, створює необхідні умови для самореалізації. Проблеми обговорюються й виробляються різні варіанти рішення, з них обирається найбільш оптимальний, затверджується і в подальшому здійснюється. Основними формами спілкування є наради, індивідуальні бесіди, інформування. Контроль здійснюється не заради пошуку винних, а заради позитивного кінцевого результату.

      У 2019-2020 навчальному році колектив закладу працював активно, творчо, з перспективою на майбутнє. Педагогічний колектив тісно співпрацював з батьківською громадою, територіальною громадою для створення умов для всебічного розвитку дитини.

 

Пріоритети виховної роботи

Діяльність педагогічного колективу Малинської ЗОШ спрямована на формування ціннісного ставлення особистості до природи, яке визначено в наказі Міністерства освіти і науки України від 31.10.2011р. № 1243 «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

Відповідно до Концепції виховної діяльності наш навчальний заклад працює за такими напрямками:

З метою формування соціальної активності особистості, спрямування її на потужну природоохоронну діяльність, виховання відповідальності за збереження природи у цьому навчальному році велику увагу приділяли саме ціннісному ставленню особистості до природи. Формування ціннісного ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві.

По питанню ціннісного ставлення до природи були проведені такі заходи:

·         Місячник екологічного виховання;

·         місячник «Зелена весна».

Система цінностей і якостей особистості розвивається і виявляється через її власні ставлення. Частиною цінностей є ціннісне ставлення до природи.

Ціннісне ставлення до природи і сформована на його основі екологічна культура є обов'язковою умовою сталого розвитку суспільства, узгодження економічних, екологічних і соціальних чинників розвитку. Ставлення вихованців до природи має специфічні вікові особливості.

Молодшому шкільному віку властиве непрагматичне ставлення, що грунтується на суб'єктифікації, коли природні об'єкти стають "значущими іншими"; посилюються мотиви спілкування з природою.

 Для підліткового віку характерне ставлення до природи як до об'єкта охорони, а не користі. Наприкінці цього віку виникає "об'єктна" настанова користі. При цьому виявляється суперечливість у ставленні до природи: прагматичні настанови декларуються природоохоронними мотивами.

Юнацькому віку властиве об'єктно-непрагматичне ставлення до природи, що ґрунтується на естетичній настанові.

Для успішного формування екологічної культури учнів велике значення має робота, що проводиться в цьому напрямі в школі.  

Одним з  шляхів  формування екологічної культури підростаючого покоління - є  екологічна освіта і виховання, наслідком і результатом яких є дбайливе ставлення до природи. Формування екологічної культури учнів здійснюється на основі психолого-педагогічного принципу єдності навчання і виховання, в результаті якого формується  особистість школяра. І кожна школа повинна намагатися використати свій виховний потенціал в формуванні ціннісного ставлення особистості до природи.

Буско М.П., класний керівник 11 класу підтримує думку науковців про те, що формування екологічної культури, гармонійних відносин людини і природи посідає в Україні особливе місце. Це викликано багатьма причинами, насамперед високим рівнем радіаційної, хімічної забрудненості навколишнього середовища. Тому нашим дітям украй необхідні відчуття відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування. Однією з умов успішної організації екологічного виховання школярів є чітке визначення його мети.

Головною метою екологічного виховання має стати формування екологічного світогляду, мислення, здатності до системного аналізу екологічних проблем і творчого їх розв’язання. Кінцевою метою екологічного виховання є: формування особистості з високим рівнем екологічної культури, стрижнем якої є система суспільно важливих цінностей. Реалізація екологічних завдань у позаурочний час здійснюється через такі форми виховання:

• бесіди, конференції, „круглі столи”, інформаційно-пізнавальні години;

• пізнавальні екскурсії, походи, пошукові експедиції;

• конкурси малюнків, виробів, творів на екологічну тематику;

• екологічні акції.

 Залучення учнів до виконання таких конкретних природоохоронних заходів, як здійснення моніторингу довкілля, екологічні конкурси, вікторини, ігри, виконання творчих завдань екологічного спрямування тощо дозволяють учителеві найкраще виявити пізнавальні екологічні інтереси школярів. Тим самим закладаються основи для виховання особистості з високим рівнем екологічної обізнаності, культури формування нового типу екологічного мислення та поведінки в навколишньому середовищі. Можливість збагачувати свої знання про природу рідного краю, вивчати і досліджувати її, розвивати екологічну культуру учнів надають екскурсії по мальовничим куточкам області. В ході екскурсії школярі вчаться поводитись у природі не завдаючи їй шкоди, отримувати естетичну і моральну насолоду від спілкування з природою. Таким чином, екологічна освіта і виховання спрямовані на забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації, формування особистості з високим рівнем загальнолюдської культури, підготовку до активної професійної та громадської діяльності. Класні керівники та вчителі – предметники працюють у напрямі виховання в учнів потреби спілкування з природою та безпосередньої участі в її охороні, організовують змістовне екологічно грамотне дозвілля, участь у тематичних конкурсах, виставках.

У процесі пізнання природи певне місце посідають такі форми роботи, як екскурсії в природу та екологічні стежини. Екскурсії мають і краєзнавчий  напрям роботи.  Мандрівки екологічною стежиною значно наближають дітей до природи, зміцнюють  зв’язок із рідним краєм. Перше дерево, посаджене там, де воно повинно рости,  врятована від загибелі пташка, не зірвані в полі квіти — усе це врізається в пам’ять, пробуджує у дітей інтерес до вивчення законів природи і зароджує почуття любові до рідного краю, відповідальності за його долю. Вони починають глибше мислити, відкрито мріяти, у них розвивається фантазія. Рідна земля дає натхнення. Крім того, широко використовується історичний і краєзнавчий матеріал, легенди, народні пісні, прикмети, повір’я.

Формування ціннісного ставлення до природи учнів початкових класів відбувається як під час навчального процесу так і в позаурочний час. На уроках природознавства, української мови, літературного читання і інших, здійснюючи міжпредметні зв’язки.  В позаурочний час початківці ходять екскурсії, спостерігають за змінами, що відбулися в даній місцевості. Проводять бесіди про бережливе ставлення до первоцвітів.

Вихованці стоять на шляху співробітництва з природою, бо любов до неї слід виховувати з раннього дитинства.

“Гадаємо, – писав В. Сухомлинський, – що школа майбутнього повинна найповніше використовувати для гармонійного розвитку людини все, що дає природа і що зможе зробити людина для того, щоб природа служила їй. Уже через це ми повинні берегти і поновлювати природні багатства, які маєм.

Правовиховна робота

З метою запобігання правопорушенням з боку учнів постійно ведеться роз’яснювальна  профілактична робота класними керівниками, адміністрацією, членами батьківського комітету, штабу по профілактиці правопорушень, членами ради, членами учкому. Продовжується щоденний контроль за відвідуванням, а  взаємозв’язки з батьками  попереджують прояви бродяжництва серед учнів. Дітей і підлітків, схильних до правопорушень, в закладі немає, але ведеться облік тих, хто потребує посиленої уваги і контролю. Дієвим є штаб по профілактиці правопорушень.  Заслуговує уваги співпраця навчального закладу з  батьківським комітетом закладу.

 Поряд з цим належну профілактичну  правоосвітню і правовиховну роботу проводять класні керівники, педагог-організатор Сущик О.О., адміністрація. Питання дисципліни і порядку, дотримання норм учнівського життя,  постійно обговорюється  як на класних, так і на загальних  батьківських зборах. Вчителі готували лекції і виступали перед батьками на зборах. Слід відзначити  результативність проведеної роботи, так як протягом року не було  випадків  учнівської злочинності та правопорушень.

 

Організація харчування

Відповідно до ст.21 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.5 Закону України «Про охорону дитинства», на виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 24.12.2015 № 911-VІІІ (пункт 11,19), постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2007 № 873), постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002 № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах» (із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2003 № 850), спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», згідно пункту 16 Заходів з виконання районної програми соціального захисту учасників антитерористичної операції та членів їх сімей, схваленої розпорядженням голови Березнівської райдержадміністрації від 08.05.2015 № 124 та затвердженої рішенням Березнівської районної ради від 28.05.2015 № 940, рішення Березнівської районної ради від 21.12.2018 № 575 «Про встановлення вартості харчування учнів, вихованців закладів загальної середньої освіти району на 2020 рік», наказу управління освіти, молоді та спорту Березнівської райдержадміністрації за №04 від 04.01.2019 року «Про організацію харчування учнів, вихованців закладів загальної середньої освіти у 2019 році» в Малинській ЗОШ організоване одноразове харчування учнів за бюджетні кошти:

- для учнів 1-11 класів, батьки яких є дітей, батьки яких є учасниками антитерористичної операції, учасниками бойових дій;

- для учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».

- для учнів 1-11 класів за батьківську плату за безготівковим розрахунком. Оплату здійснювати за попередньо придбаними талонами на харчування. Вартість послуги встановлюється калькуляцією підрядної організації, яка буде здійснювати харчування.

         Відповідальним за організацію харчування по школі призначено  заступника директора з навчально-виховної роботи Булейка А.М., який забезпечував системний контроль за роботою осіб, призначених відповідальними за організацію харчування у школі, класних керівників, медичних працівників, працівників харчоблоку.

         Обов'язки з ведення обліку відвідування учнями школи та подачі попередніх заявок на харчування учнів  покладені на лаборанта школи Гнесь І.П., медсестеру школи Лисицьку О.В. та класних керівників 1-11 класів.

         Медсестрою школи щоденно контролювалося відповідність меню-розкладу, здійснюється бракераж сирої продукції згідно графіка постачання продуктів та контроль за дотриманням дітьми правил особистої гігієни під час харчування в обідній залі. 

Протягом року не було випадків захворювання учнів із-за неякісних продуктів чи  приготовлених страв, не було зауважень щодо незадовільної роботи їдальні.

 

Створення умов щодо безпеки життєдіяльності учасників

освітнього процесу

З метою забезпечення реалізації державної політики в галузі охорони дитинства, запобігання випадкам дитячого травматизму і загибелі дітей, дотримання порядку повідомлення та обліку нещасних випадків проведено аналіз стану профілактичної роботи з питань безпеки життєдіяльності та охорони життя і здоров’я дітей у дошкільному навчальному закладі.

У відповідності до нормативно-правових документів ведеться документація, навчальний заклад забезпечений нормативно-правовими документами.

Згідно з графіками проводились інструктажі з працівниками з безпеки життєдіяльності дітей, охорони праці, пожежної безпеки.

         Питання безпеки життєдіяльності дітей та запобігання усіх видів дитячого травматизму розглядалися на нарадах при директору, виробничих нарадах. Були освітлені питання важливості виконання заходів техніки безпеки на робочих місцях для забезпечення життєдіяльності дітей під час освітнього процесу, аналізувалася робота колективу з даних питань, санітарні правила улаштування та утримання шкільного  закладу, пожежно-технічних умов влаштування Малинської ЗОШ.

З метою запобігання дитячого травматизму та безпеки життєдіяльності проводилися наступні види контролю:

·         адміністративно-громадський контроль за станом з охорони праці, дотриманням правил пожежної безпеки (щомісячно), за проведенням та реєстрацією інструктажів з безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки (щоквартально), за проходженням медогляду працівниками (1-2 рази на рік);

·         попереджувальний контроль за створенням умов щодо безпеки життєдіяльності дітей та запобіганням дитячого травматизму у групах, обсягу знань дітей з безпеки.

Адміністрацією  щоденно  контролювалось  використання  електроенергії  та  води. Стан майна, обладнання, приміщень, території закладу відповідав вимогам санітарних  правил.

Медичне обслуговування школярів

Здійснюється  медичною сестрою Лисицькою О.В. та закріпленим сімейним лікарем Малинської АЗПСМ Андрійчук Т.С. Відповідно до графіку, за наявності вакцин  проводились  щеплення дітям в умовах амбулаторії, проводилися огляди дітей старшого віку, медичні огляди школярів відповідно до вікових категорій.

Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі.  Результати медичного огляду розглянуті на засіданні педагогічної ради, батьківських зборах.

Медична сестра здійснює контроль за режимом та якістю харчування в  шкільній їдальні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету.

Проводить повсякденну роботу, яка забезпечує створення належних санітарно-гігієнічних умов у навчальному закладі.

Проходження медичного огляду фіксується в санітарних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у медсестри школи

 

Організація роботи з сім’ями вихованців

Взаємодія з сім’ями вихованців протягом року є одним з пріоритетних напрямків діяльності закладу. Вона орієнтована на пошук таких форм і методів роботи, які дозволяють урахувати актуальні потреби батьків, сприяють формуванню активної батьківської позиції, участі батьків в управлінні закладом.  Педагогічний колектив організовував для цього різні активні форм співпраці:

  • батьківські збори
  • індивідуальні консультації психолога
  • родинні свята

Засідання  батьківського комітету  закладу, загальні  батьківські збори, групові  батьківські збори проводились за річним планом, та оперативно за потребою.

Фінансово-господарська діяльність

Будівля школи прийнята в експлуатацію 84 років тому. Але незважаючи на великий вік та зношеність, адміністрація школи разом з колективом вчителів, працівників, батьків , меценатів постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у робочому стані. Фінансування потреб школи проводиться централізованою бухгалтерією управління освіти Березнівської держадміністрації . Бухгалтерією здійснюються проплати за спожиті школою енергоносії. Завдяки злагодженості відповідальних за економію працівників, школа не виходить за ліміти спожитих енергоносіїв.

Використано коштів за 2019-2020 рік на захищені статті:

Надходження

матеріальних  цінностей в першому

кварталі 2019 року за бюджетні кошти

 

Найменування

Кількість

 

Сума

з/п

матеріальних цінностей

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Лоток

2

280,00

2

Сітка в/б

1

179,25

3

Геометричні посібники

1

400,00

4

Спец одяг

6

2579,50

5

Футболбна форма

15

3273,00

6

Замок навісн.

5

748,00

7

Скріпки

15

41,25

8

Ручки

15

66,00

9

Замок врізний

7

2030,00

10

Стетоскоп

2

56

11

Бинт

100

356,00

12

Вугілля активоване

30

42,90

13

Но-шпа

4

77,00

14

Файли

7

191,10

15

Аміаку розчину

20

24,80

16

Термометр

5

102,00

17

Перекису водню

15

55,80

18

Ваплеряна

8

14,32

19

Ванночка

2

50,00

20

Сапка

7

217,00

21

Освіжувач повітря

20

319,60

22

Засіб для скла

7

79,40

23

Засіб для унітазу

10

410,00

24

Кельма

2

54,00

25

Граблі

20

366,60

26

Киянка гумова

4

248,00

27

Бокоріз

3

315,00

28

Світильник

3

2692,00

29

Лопата

17

793,32

30

Миючий засіб

15

217,65

31

Косинець кл.

3

98,49

32

М'яч баскетбольний

1

375,00

33

Спортивний костюм

15

8625,00

34

Циркуль кл.

3

 

108,00

35

Папір

9

990,00

36

Віник сорго

15

450

37

Макловиця

10

300,00

38

Мітла

5

250,00

39

Дрова

20 м.куб

11880,00

 

 

 Разом

 

39715,26

Надходження матеріальних цінностей в ІІ і ІІІ кварталах 2019 року за бюджетні кошти

Найменування

Кількість, шт.

Сума, грн.

з/п

матеріальних цінностей

 

 

 

 

 

 

 

1.

Емаль алкідна ж\к

 

35

3714,55

2.

Фарба інтер’єрна для стін

2

480,44

3.

Стілець учнівський

 

40

18720,00

4.

Стіл учнівський 1-місний

40

26568,80

5.

Набір таблиць (укр.мова)

2

196,00

6.

Демонстраційний

комплект

2

1420,00

 

вимірювальних приладів

 

 

7.

Рулетка

 

2

190,00

8.

Звукова модель слова

 

40

960,00

9.

Роздаткова модель

 

7

1295,00

 

механічного годинника

 

 

10.

Календар природи (англ.мова)

2

1960,00

11.

Компас шкільний

 

7

350,00

12.

Лупа шкільна

 

7

210,00

13.

Блоки Дьєнеща

 

7

2870,00

14.

Дидактичний  набір

(грошові

7

2450,00

 

знаки)

 

 

 

15.

Математичний планшет

7

1050,00

16.

Україна фізична карта

2

840,00

17.

Дитяча карта України

 

2

120,00

18.

Дитяча карта світу

 

2

120,00

19.

Дитяча карта сонячної системи

2

120,00

20.

Колекція корисних копалин

2

2080,00

21.

Танграм дерево

 

7

1400,00

22.

Набір ігор для вивчення англ.

2

1280,00

 

мови

 

 

 

23.

Набір таблиць (англ.мова)

2

196,00

24.

Глобус фізичний

 

2

760,00

25.

Набір каса букв і складів

2

180,00

26.

Колекція морське дно

 

2

1474,00

27.

Набір обладнання для

 

1

6588,00

 

психологічного розвитку (тип1)

 

 

28.

Набір обладнання для

 

1

6583,00

 

психологічного розвитку (тип2)

 

 

 

 

 

 

 

29.

Телевізор LG

 

1

12000,00

30.

Багатофункційний принтер

1

6363,00

31.

Ноутбук DELL

 

6

89740,00

 

Разом

 

 

192278,79


Надходження матеріальних цінностей в IV кварталі 2019 року за бюджетні кошти

 

Найменування

Кількість, шт.

Сума, грн.

з/п

матеріальних цінностей

 

 

 

 

 

 

1.

Ігровий набір «Lego»

2

893,96

2.

Ігровий набір «Six Bricks»

39

604,50

3.

Лічильник газу

2

18000

4.

Модеми для лічильників газу

2

10100

5.

Комплект мережевого

1

15000

 

обладнання з підключенням до

 

 

 

мережі Інтернет

 

 

6.

Рамка

10

470

7.

Кран-гусак

5

250

 

Всього

 

45318,46

 

 

Надходження матеріальних цінностей в І і ІІ кварталах 2020 року за бюджетні кошти

 

з/п

Найменування матеріальних цінностей

Кількість,шт.

Сума грн.

     1.             

Ноутбук НР

1

14127,00

     2.             

Струменевий кольоровий принтер

1

4796,10

     3.             

Дров’яна деревина

15,0140

7131,65

 

Разом

 

26,54,75

 

Витрати батьківських коштів за І-ІІІ квартали 2019 року

з/п

Назва

Кількість, шт.

Сума, грн

1.      

Дошка класна

2

7050,00

2.      

Питні фонтанчики

2

1800,00

3.      

Стінка б/у

1

2000,00

4.      

Туалетний папір

1100

3920,00

 

     

 

Разом

 

14770,00

 

Проте навчальний заклад потребує капітального ремонту спортивної зали, шкільної їдальні та школи №2,  ремонт підлоги у навчальних кабінетах (150 кв. м.).

Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна, зауважень щодо забезпечення його збереження та оприбуткування немає. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються  або оприбутковуються.

Приділяється достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу.   Подвір’я школи завжди прибране, доглянуте. На квітниках щороку висаджуються квіти,  своєчасно одрізаються дерева, кущі, біляться бордюри. Обслуговуючим персоналом проводиться скошування трави на газонах, в саду, винесення та періодичне вивезення сміття з території школи. 

          Проте навчальний заклад потребує:

·         заміни системи опалення;

·         встановлення системи оповіщення;

·         встановлення огорожі та воріт перед школою;

·         проведення поточного ремонту у класних кімнатах та закладі;

·         ремонт школи №2 під навчальні кабінети та майстерні;

·         заміни підлоги у навчальних кабінетах (150 кв. м.);

·         ремонту спортивної зали;

·         ремонту шкільної їдальні.

Робота навчального закладу  висвітлюється на офіційному вебсайті та у засобах масової інформації «Facebook».

Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що всі поставлені перед колективом завдання – виконанні, а проведена робота може бути оцінена задовільно.

І на завершення хочу пригадати слова одного мудрого чоловіка, які на мою думку повинен кожен взяти до уваги:

Три речі ніколи не повертаються назад: час, слово, можливість. 
Три речі не слід втрачати: спокій, надію, честь. 
Три речі в житті найцінніші: любов, переконання, дружба. 
Три речі в житті ненадійні: влада, удача, багатство. 
Три речі визначає людину: праця, чесність, досягнення. 
Три речі руйнують людину: вино, гординя, злість. 
Три речі найважче сказати: я люблю тебе, прости, допоможи мені.

Бажаю Всім ніколи не втрачати те, що Вам найдорожче…